Webbsända gudstjänster

Alla som vill är välkomna att delta på våra gudstjänster på plats i kyrkan. För den som vill följa gudstjänsterna digitalt, sänds de live på denna sida.

Tekniska problem lösta
Under några veckors tid har vi haft tekniska problem med webbsändningarna som då och då drabbats av korta avbrott. Vi har gjort omfattande felsökning och sedan investerat i en del ny utrustning som vi nu provkört och problemet verkar vara löst.
Hurra!

Om du ändå upplever problem, maila gärna till webb@equmeniakyrkanarvika.se eller skriv ett SMS till 070-2302857 och berätta.

Om du upplever problem med spelaren ovan kan du istället öppna webbsändningen på extern webbplats.

Om du har problem med ”dubbelt ljud” eller ”eko” så beror det på att du har webbsändningen öppen på flera ställen samtidigt, t.ex. i två flikar i din webbläsare, i flera olika webbläsare eller i flera appar.